pátek 6. ledna 2017

Elison už jistě znáte. Teď jsem na řadě já, Terka. 

Začnu od své "zlom-si-jazyk" přezdívky.Pro všechny žijící tvory na této (hopsa) kouli je umění vyslovit můj "pseudonym"...
Co je na tom tak složitého, lidi? Jmenuji se Tereza, toto je mé jméno pozpátku, plus jsem přidala "s", aby to znělo více umělecky 😁 Hodně lidí mě zmiňovalo ve videu, vzápětí se mi omlouvali, že neví jak to přečíst. Zlatíčka, nehledejte v tom zbytečnou vědu. Čtěte to jednoduše tak, jak to vidíte. Azerets - [ Azereds ] 

Co čtu? Jelikož jsem nikdy neměla, nemám a asi nikdy mít nebudu chlapce, tak si romantiku dopřávám, alespoň v prostředí stránek. Nejčastěji čtu románky od CooBoo, kde je taková přiměřená romantika a to mi stačí. Dále jsem určitě propadla dílům našich předků, takže zajisté klasika. Zájmena ta z per česko-slovenských autorů. 

Škola. Momentálně chodím do osmého ročníků základní školy. Na známky si nestěžuji,pyšním se  hlavně jedničky, když vezmu v potaz předměty jako je fyz..che...mat...omlouvám se, je začátek víkendu, nezmůžu se na to abych myslela na tak strašné a nevyužitelné věci, jinak, z těch mám dvojku. Žádná trojka, čtyřka ani pětka. Nemusela jsem to tady zbytečně okecávat, jedním slovem #ŠPRT 

Kam dál na školu? Tak v tom, dámy a pánové, máme jak Elison, tak já jasno. Obě dvě, chceme navštěvovat budeme navštěvovat tzv. SŠKK ( střední školu knižní kultury) v Praze. Je to naše škola snů a musíme se tam dostat, už jenom proto, abychom byly #SPOLUŽAJDY.

Co v heslech miluji a nesnáším? 


MILUJI - pandy, přírodu, přirozené líčení, zeleninu, jednorožce,svou rodinu,rozprávky, Slovensko, naši vlast, Elison (vtípek, promiň kamaráde), blogování, natáčení videí na Youtube, jídlo, školu,sebevzdělávání, AZ-kvíz, hudbu,kávu,čaje, knižní blogery a BookYoutubery, .. 

NESNÁŠÍM- fastfoody ( s výjimkou na McCafé ♥ ) , cukrovou vatu, Nuttelu, USA, Vánoce, trapné akce Youtuberů ( "cájntub, for fens, jůtubering" ), většinu Youtuberů, knihy Já Jůtuber, fronty, dopravní zácpy, horory, matiku.. 


Tak jo, tak zase příště, třeba u nějaké recenze, pa:) 

Žádné komentáře:

Okomentovat