pátek 6. ledna 2017

AHOJDA. Tady Elison Seen. Možná mě tady známe, možná ne.
Jsem na YouTube jako knižní BookYouTuberka a hrozně mě to baví. S Terkou si hrozně moc rozumím a je to milá holka.

 Docela vtipné je že jsem se s Terkou dohodla na tom že budeme mít spolu blog, ale s blogem nemám moc zkušeností, takže se nezlobte kdyby moje články byly na nic. Řeknu vám o sobě pár věcí : Jsem 14- letá blondýnka a jsem takovej menší magor.Hrozně ráda čtu Sci-fi, Fantasy, Young Adult, Detektivky a někdy i Romantiku Jsem takovej lenoch, takže já a filmy jsme dobří kamarádiTo je asi zatím vše. Budu vám se dávat recenze a nějaké články z knih. Budou se tady objevovat recenze, knihy co vyjdou, knižní drby a možná knihy co budou zfilmované. Doufám že se vám budou mé články líbit. Mějte se Zlata.


Žádné komentáře:

Okomentovat